Session Information
På denne session har vi inviteret Solver og AGR ind til en snak omkring, hvordan deres apps kan effektivisere og optimere implementeringerne hos jeres kunder. Dette webinar er en del af vores migrerings serie, og vi vil komme ind på hvordan applikationerne kan hjælpe i forhold til, at optimere arbejdsprocesser samt skabe værdi når i som partnere skal planlægge kundens process understøttelse i Business Central online.
Beskrivelse fra Solver: Effektiviser Din BC Levering med Solver’s App
Solver’s app er designet til at styrke BC forhandlere ved at minimere ressourceforbruget, mens de leverer en fuldt optimeret ERP-løsning. En af appens primære fordele er dens kapacitet til at hjælpe med konverteringen fra Nav/Visma til BC. Dette sikrer, at kunderne får sammenlignelige data i deres finansielle rapportering uden behov for en omfattende konverteringsproces. Desuden giver appens standard integration med Microsoft Business Central kunderne mulighed for avancerede budgetterings-, forecastnings-, konsoliderings- og rapporteringsfunktioner og tjener som en bro til let integration med forhandlerens eksisterende Power BI-løsninger og Power BI Ressourcer via Solver’s DW.
Beskrivelse fra AGR: Effektiv udregning af forecast og optimale indkøbsordrer skaber værdi for alle lagerførende virksomheder
AGR Essentials (app) hjælper indkøbere/disponenter med at have de rette varer i de rette mængder på lager og reagere hurtigt på ændringer i behov fra kunder og/eller afvigelser i leverancerne fra leverandørerne. På den måde minimeres investeringen i lagerbeholdninger. Med data fra Dynamics 365 Business Central udarbejder AGR Essentials automatisk et ”Best fit” forecast. Ved at implementere en datadrevet software løsning til forecasting og ordreoptimering, kan lagerførende virksomheder reducere ca. 20% af den kapital, der er bundet i varelageret og samtidig vil kunderne opleve en bedre service pga. af færre udsolgte varer.
Download indhold: